Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien vind je het antwoord in onze FAQ (Vaak gestelde vragen).
Staat hij er niet tussen? Neem gerust per mail of telefoon contact met ons op!

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Je ziet bij de producten gelijk of deze op voorraad zijn of wat de levertijd is. Op voorraad en voor 16:00 besteld? Zelfde dag verstuurt. Ligt het niet op voorraad dan hebben we het vaak met 2/3 dagen in huis. Zodra het binnen is versturen we het dezelfde dag.

Ik wil mijn product retourneren

Tuurlijk, geen enkel probleem. Geef binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aan dat je wilt retourneren en wij betalen je je aankoop bedrag terug. Let op: uiteraard moeten de producten ongebruikt, in de originele verpakking en netjes geretourneerd worden.

Retouren kan via het Retourformulier.

Retourkosten zijn voor eigen rekening met uitzondering van foutief ontvangen producten.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Wij geven 6 maanden garantie. Maar let op er zit verschil tussen fabrieksklachten (fabricage fouten) en gebruiksklachten. Slijtage en gebruikssporen vallen niet onder deze garantie. Uiteraard helpen we je graag en kom bij klachten of opmerkingen gerust bij ons langs! Meer info: lees onze garantie. (LINK)

De status van een bestelling volgen

Wij versturen met zowel briefpost van PostNL als brievenbuspakket en gewone pakketten middels DHL. Zodra de bestelling bij ons is afgehandeld en aangeleverd is bij de vervoerder krijg je van ons een mail met de betreffende verzender en de daarbij behorende track & trace link.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling

Geen probleem! Geef binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan dat je wilt retourneren en wij betalen je aankoopbedrag terug. Let op: uiteraard moeten de producten ongebruikt, in de originele verpakking en netjes geretourneerd worden.

Krijg ik een factuur?

Zeker! Na betaling wordt deze gelijk naar je gemaild!

Ik wil schoenen opsturen ter reparatie

Bespaar je zelf tijd. Nadat je de gekozen reparatie hebt besteld sturen we je verzendmaterialen en een verzendlabel toe. Je hoeft de schoenen alleen nog naar DHL of DPD te brengen. Na de reparatie krijg je de schoenen ook retour via DHL of DPD.

Stuur ons een email!




Klantenservice:
0523 – 870018
info@schoenspecialist.nl

Adres:
Fortuinstraat 23, 7772 BMHardenberg

Openingstijden Winkel/Klantenservice:
Werkdagen: 9:30 tot 17:00