Bestelproces

Stap 1: Product toevoegen aan de winkelmand.

Om bij de juiste producten uit te komen kun je rondsurfen en door middel van filters je zoekveld verkleinen. Of je kunt de zoekbalk gebruiken.
Wanneer je de onderhouds artikelen hebt gevonden kun je ze makkelijk toevoegen aan je winkelmandje.

 

Stap 2: Winkelmandje.

Je kunt het winkelmandje rechts bovenin de website vinden.
Druk op de knop “Winkelmand bekijken” om de toegevoegde producten te bekijken.

Je kunt nu eventueel de bestel aantallen veranderen of artikelen verwijderen.

Om verder te gaan druk je op de knop “Afrekenen”

 

Stap 3: Afrekenen.

Onder het kopje “je gegevens” kun je persoonsgegevens invullen.
Mocht je een ander afleveradres op willen geven is dit mogelijk onder het kopje “Een ander afleveradres?

Onder uw persoonsgegevens kunt u de bestelling nogmaals controleren en een keuze maken uit de verzendopties.

Als alle gegevens kloppen vindt u onder het kopje “betaalmethode” alle mogelijke betaal opties die wij aanbieden.

Wanneer u de keuze van de betaalmethode heeft gemaakt dient u alleen nog de “algemene voorwaarden” te lezen en te accepteren.

Vervolgens word u na het klikken op “Bestelling afronden” doorgelinkt naar de betreffende betaalmethode om de betaling af te ronden.

U ontvangt binnen enkele minuten de bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

 

Een account aanmaken.

Als u een account aanmaakt is het heel makkelijk om de status van uw bestelling te volgen. Ook ziet u een overzicht van eerdere bestellingen en facturen. U bent overigens niet verplicht om een account aan te maken.

 

Bevestiging per e-mail.

Nadat u besteld heeft, sturen we u een bevestiging per e-mail. Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven maken we uw bestelling verzendklaar en versturen we het zo snel mogelijk. We houden u daarna per e-mail op de hoogte van de status.